View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Du vet ikke du har et problem før du er langt inni det. Ta vare på dere selv og be om hjelp hvis dere trenger det. Stigmaet rr ikke så jævlig som det har vært og det blir mer og mer akseptert og bedre behandling tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Sant det, tok mange mange år før jeg innså at jeg hadde et problem. Lsd osv var bare for moro, og at noen ble gærne resten av livet skulle aldri ramme meg. Jeg har vel prøvd det meste og innså ikke det var noe galt i det for tenkte alt må prøves en gang og hasj skader hvertfall ingen (man blir sykt nakv av å være stoner) Ikke engang da jeg ble deprimert og psykotisk innså jeg det, men først etter jeg slutta og etter en tid følte meg så levende igjen. Kan legge til at jeg ikke røyker mer da jeg etter mange år plutselig begynte å få paranoia og angst, som igjen gjorde meg pilleavhengig, og når jeg fortsatte å røyke til tross for det fikk jeg psykoser jeg ikke unner noen. Er ikke den jeg var lenger i dag, ikke lenger trygg og chill og sosial men angst, alene og paranoid selvom det er en del år siden jeg la puffinga og alle andre rusmidler på hylla nå.