View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Optimale alder? Hva er det som gjør alder til en vesentlig faktor? Klokka vår den rusler og går helt til den en dag stopper. Og når viseren står stille er det for sent med alt. Alle de tingene som en alltid skulle gjøre senere, som skulle prioriteres når bare. De færreste vet når den dagen kommer så hvorfor forsøke å legge så detaljerte planer? Hva med å leve livet og ta det sjansene som dukker opp? Kanskje er det feil dame, feil tidspunkt eller du er feil mann. Men så kan jo alt være helt rett også. Det vet du ikke før du gir det et forsøk. Du vet hva kanerne sier om vår herre og våre planer? Dropp planleggingen og lev mer.
Vis hele sitatet...
Altså, alder er en vesentlig faktor hvis du blant annet har lyst på barn.
Men selvfølgelig skjer ting når du minst venter det osv Livet nytes max det, på god vei til å få gjort unna det «verste» av mine planer som bør gjøres før jeg slår meg til ro

Sitat av Attica83 Vis innlegg
Når du er ; lykkelig singel, det er punkt én.

Når du har blitt den personen du vil være resten av livet.

Når du har pult deg ferdig med ons - hvis det har vært en greie.

Når du føler at du kan gi hele deg til denne damen, uten at du er travelt opptatt med ulike prosjekter.

Når du kan svare "ja" på "ville du blitt ilag med deg selv hvis du var dame ?"

Og seff når de "5 store" er på maks ilag med denne damen, altså ; kjemi, kommunikasjon, tempo, timing og felles mål/drømmer. Kompatibilitet er en særdeles fin greie når det er snakk om "tha one" =)

Beklager rotete svar, kunne utdypt mer enn dette - men nok et råd ; denne dama kommer av seg selv når du minst forventer det når det passer minst - min erfaring

(Passe nyforelska og føler endelig hun kan være min "tha one". )
Og som alle damer jeg har møtt til nå der det virkelig klaffa ; hu kom når jeg trivdes som best med meg selv og så absolutt ikke ville ha noe dame

Lykke til <3
Vis hele sitatet...
«Når du kan svare ja på om du ville blitt sammen med deg selv hvis du var dame», den der skal jeg huske på, for den må jeg jobbe litt med Lykke til selv<3
Sist endret av maxfit1; 27. november 2019 kl. 06:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.