View Single Post
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Kan det hende at kompisene dine ikke er så gira nå som det er snakk om å leie av deg og dama di skal bo der i tillegg? Maktforholdet mellom kompisene dine og deg blir jo helt snudd på hodet som noen andre har nevnt tidligere.

Jeg ville personlig aldri ønsket å leie av en kompis og måtte bo sammen med både han og dama hans. Ikke bare blir det 2 mot 1 i alle diskusjoner (om du og dama ofte er enige) men du har også full vetorett som huseier når det gjelder ting som innredning av leiligheten, husvask, musikkvolum og hva slags musikk som er innafor å høre på, hvor ofte dere kan ha fest, hvem som får game mest på TV-en i stua, hvor bråkete sex kompisen din kan ha om natta, osv.

Jeg ville mye heller betalt 10k i måneden for å leie en leilighet jeg disponerer på egenhånd, fremfor å betale 5k for å leie et soverom i leiligheten til kompisen min og bo kollektivt med han og dama hans.
Vis hele sitatet...
Alle de punktene du nevner med høy musikk, fest og sex gjelder jo uansett når du bare leier. I blokk så er det fortsatt eier som har siste ord så jeg skjønner egentlig ikke tankegangen