View Single Post
Sitat av danmann Vis innlegg
kanskje det ja, at det er holdningen? vet ikke jeg. føler jeg egentlig samtalen har vært. leie av meg? nei betaler ikke på ditt lån. blir rart, da leier vi heller

2 er fremdeles interessert i å leie sammen. Jeg har lagt fra meg tanken om å kjøpe 3roms. leilighetene jeg så på ble solgt for måneder siden. bare fascinert over at å bo i leilighet til 2,3 var mindre aktuelt enn kollektiv. Nå ser jeg på en toroms hvor jeg skal bo alene.
Men ja. Vet ikke jeg. kan godt hende jeg går frem feil
Vis hele sitatet...
Takk for oppdatering, trådstarter!

Ut i fra det du forteller høres jo kompisgjengen og dama di veldig unge ut.
De skjønner ikke helt hvordan verden henger sammen og blir lett overbevist av dumling-slekningen som sitter å spyr opp gugg som en annen skulderdemon.

Men som jeg sa, uansett grunn, føler de det bli feil å betale deg.

Jeg synes ikke det er feil, mange andre i tråden her synes åpenbart ikke det er feil.
Det virker jo komplett på hode å ha så mye imot det, men du må fortsatt ta det til deg. De vil ikke betale deg for å bo der.

SYND FOR DEM DA!

Finn noen andre og legg det bak deg. De fikk et tilbud og takket nei.

Og selv om jeg kødda litt når jeg sa du kanskje måtte se deg om etter andre folk å henge med… kanskje se deg om etter andre folk å henge med?
Vi får bare høre din side, men du får både kompiser og dame til å virke som tidenes bortskjemte drittunger.
Som om de ser jo på deg som at du skyller dem noe bare for at du eksisterer. Eller at deres nærvær har noe verdi i seg selv.

At du gidder!

Forhold blir satt på prøve innimellom. Noe skjer og folk viser sine sanne farger. Kanskje dette var en sånn prøve?