View Single Post
Sitat av Susa Vis innlegg
Evig nedoverbakke er jo optimistisk!

Jeg tenker at det kan ta litt tid å finne seg selv etter å ha slutta. Jeg tror jeg brukte et par år på å få alle brikkene på plass etter at jeg var ferdig med en 10-15 år lang fest (uten noe heroin å snakke om riktignok). Og underveis følte jeg meg til tider ganske grå, deprimert, ensom og usikker.. Jeg jobbet og studerte hele tiden så helt svart var det ikke, men det tok et par år før jeg følte meg skikkelig komfortabel i mitt eget skinn og hadde akseptert den nye utgaven av meg selv.

Håper du tar det hele veien og får til alt du vil. Også synes jeg du skal ta kontakt med NA fordi det er ganske kult å treffe noen som kjenner igjen alle de tankene du sliter med.
Vis hele sitatet...
Ja når jeg kommer meg vekk fra dette stedet og dette livet så tror jeg faktisk at toppen er nådd. Noen humper i veien må en selvsagt regne med.

NA høres faktisk helt perfekt ut nå. Men hvordan er det med A'en, egentlig? Er det noe "han der så jeg på klubben i går!!"? Det kommer til å bli jævlig viktig for meg at skjelettet til tøffetom forblir i skapet.

Og hvordan er det med kollektive relapser? Skal ikke ha tilgjengelighet, er vel ikke sånn at man kan ringe kompisen i NA og hooke smack "bare en gang"?

Sitat av sorrY Vis innlegg
Håper det fortsatt er bensin på bilen, Tøffetom! Hadde vært veldig spennende å høre om hvilken nedoverbakke som venter, og som skal hjelpe deg til å slutte! Men som jeg forstår deg, så er det kanskje ikke noe vi andre har noe med Uansett, Lykke Til videre! Heia Heia!
Vis hele sitatet...
Jeg skal flytte for å ta master. Det skal forøvrig ikke hjelpe meg å slutte, det skal hindre meg fra å begynne igjen. Når jeg forlater dette hølet gjør jeg det nøktern.

Takk, forresten
Sist endret av Tøffetom; 28. juli 2015 kl. 02:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.