View Single Post
Takk for (noen) konstruktive svar.

Nei, jeg troller ikke, Ei går jeg heller rundt med mastercard på meg til en hver tid, nettopp for å unngå å bli gjeldsslave som resten av landet her.

Hendelsen var IKKE i oslo noe jeg prøvde å pressisere ved å si at jeg var tilflyttet oslo, men hadde dratt hjem til foreldrene mine på ferie. Dette er en relativt liten by i mjøsområdet og politiet hadde tydeligvis nok av tid til å ha begge patruljebilene hengene utenfor byens "eneste" kebabsted.


Merker meg at det er INGEN av dere som ønsker å se på loven i det hele tatt (takk for den..) men heller fremme det som at jeg var frekk fra starten av..

Det er greit nok at jeg ble avvist av politiet da jeg spurte de om skyss, men det er heller den frekke måten de avviste meg på jeg reagerte på.. Hadde de fortalt meg at "nei dessverre" så hadde det vært stopp der. I stedet så oppførte de seg relativt nedlatende, noe som er frustrerende da det ikke er ofte jeg, som leser og ser klipp om politivold på youtube og i media ofte (var veldig engasjert i OWS-bevegelsen).

Og det å ta seg nær av gestikulering er å ha tankesettet til en 5-åring. Det trodde jeg ikke lovens nedlatende arm hadde. Men de må vel fylle kvota si for helgen, så som statskasse blir tommere og tommere....

Forøvrig støtter dette fint opp om min hypotese om at du aldri bør ta kontakt med politiet på eget initiativ. Aldri.
Vis hele sitatet...
Det lærte jeg på den vonde måten for å si det sånn.

Syke ting enkelte forventer seg av politiet eller myndighetene. Er jo ikke rart det norske politiet sliter hardt med prioritetsproblemer, når dem må bruke tid på rein og skjær kødd som dette!
Vis hele sitatet...
Dette er noe de SELV valgte å prioritere. De kunne vært "the bigger man" eller hva enn det heter og ignorert mine idiotiske ord og uttrykk, men den gang ei.. Ikke engang når de har kolleger som ytrer samme type ord til andre mennesker igjen Så ikke legg det på meg for noe politiet selv valgte å forfølge..


Til dere som mener at jeg har missforstått ytringsfriheten: fortelle meg gjerne deres egen tolkning av denne. Husk at ytringsfriheten IKKE er der for at folk skal diskutere været!!! Den er der for å beskytte kontroversielle ytringer!!
Sist endret av Politisk_vrede; 16. januar 2013 kl. 17:04.