View Single Post
Sitat av Paratus Vis innlegg
Slutt å drit deg ut nå. Det er useriøst å samle informasjon om kristendommen kun for å "burne" kristne. Hvis du ønsker kunnskap innenfor området, så les deg opp fra begynnelsen. Nei, kristendommen er ikke basert på sopp-trip. Prøv å vis litt respekt, for det er mange som har denne troen.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver for ALL del ikke å "burne" kristendommen? Det blir jo som å si at de kriste "burner" oss, ved at "de har RETT".. det går begge veier.. jeg respekterer alle religioner. Jeg digger at folk alltid skal vende å vri på det du sier. Du kjenner ikke meg. Hvordan kan du gå ut ifra at jeg mener å henge ut kristne folk/kristendommen? Jeg aksepterer alle typer mennesker.

Sitat av Pandalicious Vis innlegg
Siden du er åpen for lære kan jeg jo annbefale å ta kontakt med noen medlemmer av den kristne kirke.
Jeg blant annet har møte med mormonere hver lørdag Jeg er, og vil alltid forbli ateist. Men uansett er det interesant å lære om. Så i stedet for å krangle blindt om hvor teit Joseph Smith var, kan jeg heller spørre dem og få deres syn på saken.

Jeg driter egentlig blanke faen om bibelen er sann eller ikke. Det er en samling av gode leveregler som folk kan følge om de ønsker. Og ikke prøv å dømme kristendommen utifra hva mange "Redneck kristne" sier. Slik som at man brenner i helvette hvis du ikke gjør ditt og datt.

Etter hva jeg har erfart utifra familie og venner, så handler kristendom til slutt om nestekjærlighet, og vil på ingen møte ønske å dømme noen. Du velger selv hvordan du ønsker å tolke det.

Jeg vil sikkert bli slaktet på dette innlegget...

See you in the afterlife
...
Or do you?
Vis hele sitatet...
Gode tanker.. KP, ja!

Du blir helt sikkert slaktet ja.. det er noe mange freaks her inne kan!

Hadde faktisk tenkt å melde meg inn i noe lignende for å få lære fra dem. Det er igrunn ganske lurt med tanke på innblikket du får.. også får du jo historiene fra bunn av.