View Single Post
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av HerpmasterDerp Vis innlegg
Richard Hawley! Særlig denne låten: http://www.youtube.com/watch?v=v4p_Cm43IOE
eller andre perler fra "Trueloves Gutter" albumet. Han har mer pop-aktige album og, som kanskje vil falle i smak hos de som ikke er av den depressive typen.
Jeg liker melankoli når jeg drikker. Har fantastiske minner fra regntunge høstkvelder med god whiskey og "Trueloves Gutter".
Whiskey har en helt egen rus sammenliknet med annen alkohol, men du må ha kvalitet, ikke noe Jack eller den sorten.
Famous Grouse og oppover. Glenmorangie, Glenfiddich er litt dyrere alternativer. Disse har gitt meg en rus som kan minne vagt om den pasifistiske "gi faen i alt" attituden man får av opiater. Det får jeg av Grouse også, som er et billigere alternativ, men så klart ikke like god på smak. Det blir ikke den aggresiviteten som blank sprit fremprovoserer.
Personlig er jeg fan av tungt røykbehandlet whiskey. Hvis jeg får budsjettwhiskey(kjøper det ALDRI for egne penger) type Jack, Jim Beam, Jameson og de greiene der, så blander jeg det ut. Blander aldri ut kvalitetswhiskey og jeg drikker den selvfølgelig uten is!
Vis hele sitatet...

Tråstarter er ute etter musikktips, ikke att du skulle legge ut om hvor flink du er til å drikke dyr whiskey!