View Single Post
Trådstarter
159
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Og du påstår at du ikkje kjem med konspirasjonsteorier, når du brått går svært langt i å antyde at AP tok Notrashipfondet til eigen bruk?

Kan du underbygge det? FYI er Nortrashipskandalen rimelig grundig dokumentert, m.a. av Michelet i romanserien om krigsseglarane.



Så langt er det einaste du har komt med diffuse påstander om at så har skjedd. Her er aksjonærregisteret si oversikt over aksjer AP eig. Underbygger det påstanden din?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke påstått at noen har stjålet noe som helst men kun skrevet at det var påfallende og muligens har jeg rotet litt der uten å sjekke litt grundigere før jeg skrev det. Jeg beklager dette.

Når det gjelder aksjonærregisteret så gir vel det ikke oversikt over alle datterselskapene som kan være inkludert i et selskaps totale formue. Jeg har selv forsøkt å søke opp dette med Ap´s totale formue men det ligger nok utenfor mitt kompetanseområde. Det eneste jeg forholder meg til er derfor det nyhetsinnslaget jeg tidligere har referert til. Et selskap har vel også mulighet til å kjøpe opp hoteller som ikke registreres som aksjeselskap men private selskap.
Sist endret av freak55; 12. mars 2022 kl. 13:37.