View Single Post
Trådstarter
159
Jeg kan faktisk huske med ganske stor nøyaktighet at det ble opplyst at Arbeiderpartiet var det tredje rikeste selskapet her til lands dengang med en formue på rundt 12 milliarder kroner bare slått av statoil og hydro. Det ble da også opplyst om at denne formuen ble investert i utenlandske hoteller som partiets medlemmer og deres familier kunne booke seg inn i med store rabatter.

Selv om det ikke er mulig for meg å oppdrive denne informasjonen i dag og det virker utrolig for enkelte at dette er et faktum så betyr ikke det at en slik situasjon ikke eksisterer. Jeg vet at dette er riktig og har ikke noe som helst behov for å konspirere mot AP. En slik konspirasjon i en diskusjon på et forum som dette ville allikevel hatt mikroskopisk betydning på det kommende valgresultatet som helt uavhengig av denne diskusjonen vil ha en sterk negativ betydning for AP´s oppslutning pga. at den skaden har de selv forårsaket ved å unlate å regulere strøm og drivstoffutgifter til et levelig nivå for velgermassen.