View Single Post
Trådstarter
9
Sitat av Saape Vis innlegg
Jeg ville kontakta familievernkontor i bydelen eller på stedet dere bor i, de tilbyr gratis rådgivning med profesjonelle parterapeuter. Eller tatt kontakt med en privatpraktiserende parterapeut, du kan sikkert gå til han/henne alene først eller noe sånt. Det som får meg til å reagere mest er at du forteller henne hvordan du har det når hun behandler deg slik, og at hun ikke reagerer på det. Det kan jo tyde på en manglende empati. Du kan også prøve å kontakte Reform - ressurssenter for menn, og se om de har noen råd å komme med.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset. Vi har vært hos parterapeut. Men jeg føler ikke det gjorde så mye for oss. Alt går ut vinduet når sinne kommer. Takk for tipset.

Ja, det er veldig sårende når hun fortsetter å hamre meg når jeg helt klart føler meg helt overkjørt og er på kanten til gråten, og forteller henne rett ut hvordan det hun gjør påvirker meg.

OG, er det ikke litt dumt åxhente barnet vårt i barnehagen og ta henne med en annen plass uten åxsi noe som helst? Nå er det straks leggetid og jeg begynner å lure på om de kommer hjem i hele tatt.
Sist endret av Squid; 20. juni 2018 kl. 18:56.