View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har brukt nobligan retard 100mg 08.00 hver dag å 50mg tramadol hver 4time samt nobligan retard 100mg 20.00 hver kveld har vært oppe i doser på 800mg per døgn i lange perioder (ca 6år) det som er med denne typen smertestillende er at det påvirker sertonin og litt andre ting les FK felleskatalogen så skjønner du mer men til poenget: jeg har nå også sluttet kan si at jeg opplevde akkurat det samme som deg det sies at 6år i ditt tilfelle kan gi plager i minimum 6mnd etterpå ikke før og være kjip! Bare realistisk så regner man ca 1 år bruk min 1mnd plager etter slutt 5år bruk min 5mnd plager. Skal være helt ening med deg tramadol er egentlig en fææææl!!! Medisin på.disse områdene. Jeg har nå vært uten tram i 7mnd kjenner enda på noe ubehag det som hjalp meg i de tre første mnd var Paralgin forte i SMÅ doser og for gudskyld ikke bli avhengig av dette også er ikke det jeg mener vet at sikkert noen her inne vil slakte meg pga detta rådet. De får gjøre det, men faktum er at dette "Kan jeg"! Som nevnt over spise bra mat tren masse og hold deg i gang sørg for og gjøre ting du blir gla av og "Elsker" og gjøre da det er viktig og øke kroppens lykke hormoner. Plages du med svetting om natten? Det at smertene blir værre kommer av at du begynner og bli frisk igjen så det er bra, men tro meg jeg skjønner du sikkert er frustrert! Og føler det er håpløst kjenner den følsen, av og prøve og bli kvitt så blir egentlig ting bare værre. Du blir helt bra tar bare veldig lang tid desverre :/ ikke gi opp stay strong. Hilsen smerte pasient gjennom de siste 15årene (brukket rygg)