View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Nei med vestvest jylland trafikk kjører vel der. Eller noe slikt

Sitat av liasis Vis innlegg
Ye, men det er pissedyrt å reise bare en vei med Kielbåten om du bare skal en vei og ikke er nok folk til å fylle en lugar. Det er også lite åpenbart hvordan du skal få kjøpt billett (du starter prosessen som at du skal ha enveisbillett med bil, men fjerner bilen i steget etter).



Nei for all del, jeg kom bare med et alternativ. Det er langt ifra det beste alternativet, men man må jo nesten forvente at folk klarer bittelitt på egenhånd også
Vis hele sitatet...

Hahaha ja.

Men nå er det lov å spørre. Er ikke så lett med biletter når alle selskaper er blitt private og man må innom flere hjemmesider og vite navnet på alle trafikkselskaper for å finne riktig tog.

Men ganske enig.

Som 11 åring var jeg i Hamburg aleine med mamma og da vr det jeg som ordna biletter rundt om kring og bestilte kuøee, overnatting og reiseplaner på tysk. Selvom jeg ikke snakket flytende tysk.

Så hadde nok ikke trengt samme hjelp selv, men det er kanskje andre ting jeg lurer på som er en selvfølge for andre å finne ut av selv.

Ikke den mest spennende samtalen her, men ideen din hadde fått han frem til Tyskland så ikke helt galt. Rundtur i Skandinavia.
Sist endret av PapaMarathon; 23. juni 2019 kl. 12:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.