View Single Post
Hei! Jeg lurer på hvorfor Benzo slår ut på urinprøven hos legen, når jeg ikke har spist noen tabeletter som inneholder dette (såvidt jeg vet).
Dette gir meg mange problemer, og vil derfor veldig gjerne finne ut hvorfor legen får dette resultatet på min urin.

Har en liste over diverse piller jeg har tatt i perioden før, men virker rart for meg at noe av dette skal slå ut. Men kanskje dere har mer peiling og kan hjelpe.
Relpax (migrenemedisin)
Cetrizin Myland (allergimedisin)
Bio Energi Tablets (Mexicanske migrenetabeletter)

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg å sjekke ut dette eller evt vet noe om det.

Sitat av wildone Vis innlegg
Hei! Jeg lurer på hvorfor Benzo slår ut på urinprøven hos legen, når jeg ikke har spist noen tabeletter som inneholder dette (såvidt jeg vet).
Dette gir meg mange problemer, og vil derfor veldig gjerne finne ut hvorfor legen får dette resultatet på min urin.

Har en liste over diverse piller jeg har tatt i perioden før, men virker rart for meg at noe av dette skal slå ut. Men kanskje dere har mer peiling og kan hjelpe.
Relpax (migrenemedisin)
Cetrizin Myland (allergimedisin)
Bio Energi Tablets (Mexicanske migrenetabeletter)

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg å sjekke ut dette eller evt vet noe om det.
Vis hele sitatet...
Har også brukt en bedøvelseskrem kjøp i Mexico som jeg brukte en god del av når jeg tok tattovering på overarmen kun 1 uke før.
Sist endret av wildone; 27. februar 2015 kl. 17:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.