View Single Post
Bryr folk seg virkelig om renhetsgrad? De fleste av oss har jo fått høre at den er X prosent rein osv, men det betyr jo ingenting da det er bare ett tall som blir slengt ut. Flirte godt da jeg kom over speed som kostet x4 av vanlig pris pga "renhetsgrad" bare tull selvfølgelig. Mitt inntrykk er at de som skryter opp renhetsgrad gjør det kun for å kunne ev ta seg mer betalt og for å lure folk ganske enkelt.
For den beste speeden er jo aldri den reineste, men heller den som har det lille ekstra som hever rusen. "Detta er ikke noe gate-amf" sies det, men ironisk nokk så er det ofte der de virkelige gode er. Før noen sier jeg ikke har prøvd rein speed; Joda jeg har det. Renhetsgrad og hvor bra-grad burde vært like, men slik er det da ikke.

Skal du bøffe ut speeden så for all del gjøre det med de riktige stoffene og ikke bare volum piss. Om du er gjerrig så få den heller fuktig isteden. Å husk det viktigste av alt; Det er faktisk folk som skal ta det du blander, Ikke lag en dødelig cocktail. Skal du pushe så er det bare dumt å nevne falske prosenter eller prosenter i det heletatt. Si det som det er bare, fortell hvordan den er. Ikke kødd med prisen det liker ingen.
Folk på amf kan virkelig snappe så vær fair