View Single Post
Shit, det stemte jo ikke i det hele tatt, tusen takk til dere som sier det jeg gjerne skulle sagt - men aldri ville evnet å pakke inn på en "godkjent" måte!

Er litt 100% ærlighet jeg går for, profesjonelt som privat.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Javel, bla bla bla.
Hvis du ikke hadde vært for feig til å lese tilbake gjennom dine egne innlegg så hadde du visst hvor lite det der betyr.
Du har kommet med slike påstander time and time again - og alltid falt tilbake til det samme, ynkelige kjøret.

Hvis det å skulle *vise meg* at du ikke er en patetisk ynkrygg faktisk skulle ende opp med å hjelpe deg; vel, fantastisk.
Da er jeg en fuckings helt!
Og om det ikke gjør det så får jeg bare, helt enkelt, rett om deg.
Vinn-vinn for min del.

Vær forbanna da vel.
Kall meg gjerne idiot osv.
Gjør ikke meg noe som helst for, så langt, er det du som står for all idiotien.
Prove me wrong.

Her er greia, Chronic420:
Les gjennom tråden. Folk har heiet på Tom, støttet Tom, gitt Tom all mulig support - og det har ikke gjort noen som helst positiv forskjell.
Bare boosta egoet hans til å gape over for mye og tro han får til ting alene mens han egentlig trenger hjelp til de mest grunnleggende ting.
Vis hele sitatet...
Si hvem du er, så skal jeg si hvem jeg er. Koman, gro deg noen jævla baller, din jævla bitsj

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har nettopp lest igjennom tråden, og det ser ut til at når du er lengst nede, er selvfølelsen på topp, når det går som verst, kommer triumfen til å bli størst. Fra ønsket om å leve et liv med indre ro og med nære, kjære relasjoner, til å være det misforståtte geniet med oppfinnelsen som kommer til å revolusjonere verden.
Vis hele sitatet...
Oppfinner ingenting.

Anvender standardisert kommunikasjonsprotokoll/operativsystem utviklet over det siste tiåret i et globalt open-source samarbeid uten sidestykke i historien.

Eneste jeg har gjort, er å gjøre det mer enn alle andre med hardware som generelt sett er utenfor rekkevidde til hobbyisters budsjett.

...Skulle redigert den siste setningen, men samma faen, ingen bryr seg om den delen her inne uansett-.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingenting. Ville bare være grei og forklare noe for deg siden det ikke virket som om du skjønte det helt og tilla det stråmannskvaliteter isteden.



At du sprekker én gang på et døgn isteden for flere er ikke "på rett vei" og laaangt i fra "i mål".
Det ser du da vel selv.
Søk hjelp mens du fremdeles kan.
Vis hele sitatet...
"Mens jeg fremdeles kan"

... Du skjønner at jeg har tatt smack hver dag i godt over et halvt tiår, sant? (Speed og altmulig annet langt lenger).

Du skjønner at alternativet mitt er å gå tilbake til middelmådighet og godt over gjennomsnittlig inntekt for folk flest?

Oooog du skjønner at dette er første gang jeg har noe som i det hele tatt kan sprekke; siden jeg laget denne tråden?

For meg er uansett det som spiller noen rolle hvor jeg merker selv at jeg er. Her inne er det som har noe å si, hvor mange timer/dager/uker jeg kan stemple inn, min subjektive vurdering er like verdiløs som ordet til en hvilkensomhelst sprøytenarkis. Greit nok.

Men jeg vet enda at jeg sitter her, uten noe som helst smack i blodplasmaen; uten å være obsessed av tanken på å få tak i. Faktisk drømmer jeg ikke engang om å røyke smack, slik jeg alltid gjorde før under påtvungen rehab (ferie altså, ikke "hjelpen" du maser så jævlig om)-.

For meg spiller det kun en rolle hvorvidt jeg føler dette kan være en varig tilstand, og faktum er at akkurat nå, så gjør jeg egentlig det. Så et drit og dø
Sist endret av Tøffetom; 1. desember 2018 kl. 18:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.