View Single Post
Hadde en heller kjip syretur i helgen. Vi var fire gutter som tok to dråper hver fra en flaske. En eller annen gang i løpet av peaken klarte vi å ødelegge ytterdøra til leiligheten. Den smalt helt av hengslene, og det var fint lite vi kunne gjøre for å få den tilbake på plass. Vi prøvde å ringe alt av døgnåpne låsesmeder og snekkere, men ingen kunne komme og fikse døra. Jeg presterte også å skjelle ut både politi og brannvesen på deres respektive nødnummere fordi de heller ikke kunne hjelpe oss.

Siden denne leiligheten ligger på Tøyen og det var relativt mye trafikk i oppgangen, ødela det mye for syreturen. Hele natta gikk med til å fundere på hvordan vi skulle få døra tilbake på plass samtidig som vi holdt på å drite i buksa hver gang noen gikk utenfor. Jeg kjente at jeg var mentalt sliten, mye mer enn vanlig, når turen var over, rett og slett fordi vi aldri klarte å få noen ordentlig trygg følelse med døra stående på gløtt.

Folkens, set&setting har så sinnsykt mye å si. Andre gangen jeg måtte lære det på den kjipe måten. Ikke at vi kunne vite på forhånd at døra ville bli ødelagt, men tror nok jeg skal ut av byen neste gang jeg skal på tur.