View Single Post
Tror (vet at ganske mange rullestolbrukere ville blitt jævlig pissed på deg når du fåreslår at de ikke trenger å gjøre noe i verste fall. Er du klar over hvor lenge handycappede har kjempet for ikke å være annenrangs borgere, og særlig da de som ikke kan gå!Vårt største ønske, og nå vet jeg at jeg snakker for 99% av alle handycappede, erå være minst mulig avhengig av andre til en hver tid, og teknologi har i såhenseende hjulpet oss helt enormt, det samme med opplysning i form av utdanning og ikke viderespredning fra en tulling av en nabo som sannsynligvis er mye dummere enn meg til å begynne med.

Enda godt vi lever i det moderne samfunnet vi gjør, for folk med handicap på den tida du trolig ønsker deg tilbake til ble ikke sysselsatt på gård, de ble gjemt bort som følge av skam eller døde av mangelfull behandling. Jeg hadde i hvert fall følt meg som en annenrangsborger i det samfunnet du skisserer med tanke på at jeg er blind. Nostalgi er fint det, men vi har det beviselig bedre nå.

Vit at dette på ingen måte går på person, og jeg er så lite selvhøytidelig som du får det, men uttalelser som du skriver over her provoserer meg noe jævlig ass! Ta en tur til India eller Nepal og se hvor fett sånne som meg har det der!