Tråd: Black Friday
View Single Post
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Altså, hovedgrunnen til at det er billigere å kjøpe med abb. er jo at.. Du MÅ ha abb.. Telefonen er jo bare flere tusen kroners søppel hvis ikke, hvis du da kan betale, si 2400,- for telefonen og få en total årspris som er den samme ~ mobilprisen uten abb, så sier det seg selv at om du velger et abb. med den mengden data du bruker, så sparer du penger. Heller enn å kjøpe telefon 5400,- og etterpå et billig abb, si OneCall til 199,- da har du i løpet av et år bruk mer penger, og atpåtil fått et abb. med mindre inkludert bruk. Ved kjøp av abb og mobil er det viktigere å se på årsprisen enn engangssummen.. Om abb'et er dyrere i ettertid kan jo godt stemme, men da er det jo bare å bytte etter bindingstiden.
Vis hele sitatet...
I min godt-over-beduggede tilstand greier jeg ikke finne ut priser på OneCall da jeg må skrive inn mobilnummeret mitt og shit. Kan du gi noen konkrete budsjetter? Hvor i alle dager tror du at du kan få en S4 til 2400? Det er bare hos operatører med bindingstid og abbo. Det finnes ikke et mer no-brainer kompromiss.
Sist endret av bloodshotEyes; 30. november 2013 kl. 04:14.