Tråd: Flammesluking
View Single Post
narsissist-nihilist
78
Sitat av Sehpirot Vis innlegg
Makan til overdreven sikkerhet. Ikke for å virke gal og dum, men de tipsa der er bare viss du skal gjøre det risikofritt. Av og til må man ta litt sjangser, det øker spenningen og det går kanskje litt galt. Det er jo slikt man husker og lærer av. Viss man skille planlagd alt man gjorde prikk etter prikk, leste oss opp på alt, gjorde alt så sikkert så mulig, tenket ditt tenket datt, så synest jeg det hadde vært mindre meningsfullt.
Nå overdrev jo jeg litt i motstt retning da, i håp om å få frem ett lite poeng.
Vis hele sitatet...

OK, kanskje litt i overkant rent praktisk for de fleste, men likevel det eneste riktige etter min mening. Rådene og deres alvorlighesgrad altså. Jeg har selv blåst flammer med lampeolje i fylla en del ganger, uten verre konsekvenser enn brente fingre pga rennende olje og dårlig fakkel. Men alt han skriver stemmer, man kan skade seg veldig stygt, og kjemisk lungebetennelse finnes det som han sier ingen behandling for. Jeg ser f.ø. at du innrømmer overdrivelse for å understreke et poeng, noe jeg selv gjør meg skyldig i rett som det er. Men ts og andre potensielle: Les og forstå rådene. Det er kult å blåse flammer, men ta til deg et minimum av budskapet i listen mrracerhacker postet.

PS. Pyro-væsken proffene bruker er vel bare raffinert lampeolje?
Sist endret av nigger; 15. mars 2014 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.