Tråd: ABDL
View Single Post
Selv lurte jeg lenge på hvor vidt det er akseptabelt eller ikke. Så vidt jeg vet er det ikke noe konkret svar på det heller. Det kommer helt an på hva personen tenker om det selv.
Selv har jeg en abdl fetish og har hatt det i flere år. (Mest DL delen som er avslappende for meg, det og leke baby klarer jeg meg uten).

Skal jeg si det rett ut så er det det samme for meg om folk som ikke deler interessen syntes det er rart. De deler jo ikke interessen!
Enkelt og greit er dette en personlig fetish som oftest kun bør deles med partner eller de nærmeste. (Ofte greit og ha for seg selv også)

Når det kommer til og sammenligne abdl med det og være pedofil syntes jeg det er helt på bærtur.. for min del handler abdl om og oppleve følelsen av og ikke stresse, være et barn igjen. Slappe av, ungå alt stresset i en voksen hverdag og ikke ha noen bekymringer. En fin måte og stresse ned på.

Såklart er det jo de som driver med veldig sexuelt abdl rollespill og er litt for mye på grensa, det skal jeg være enig i, men det blir jo feil og si at alle som driver med abdl er slik.

Alt i alt få man selv bestemme om man syntes det er greit eller ikke og om man ønsker og drive med det eller ikke.
Jeg regner med at verden går fremover selv om vi er litt uenige xD