View Single Post
Sitat av kjipt Vis innlegg
Hei! Jeg og min samboer har hatt noen opplevelser med politi som begynner å irritere oss ganske kraftig. Vi er brukere av en del ulike rusmidler, jeg er i 50%arbeid og han er arbeidsledig og bruker en del tid med andre i «miljøet». Vi har hatt politiet på døra 2 ganger, første gang da jeg ringte ambulanse. Den gangen fant de 4 piller. Noen mnd senere rundt juletid kom dem igjen og foretok razzia «siden det luktet hasj» da fant dem ca 100g hasj, litt lsd og sopp og 2 gram cola.

Nå har de ved en del anledninger stoppet utenfor leiligheten vår og bare stått der? Senest i stad stod hundepatruljen plutselig bare utenfor? Tidligere har det vært Maja med blålys, som om at de bare skal skremme oss og vise at her er vi? Er dette vanlig? Er jo sinnsykt stress og noia, er det mulighet for å klage på sånn her? Eller har dem grunn til å drive sånn siden de har funnet narkotika her før?
Vis hele sitatet...
Kan jo alltids klage til statforvalteren at noe skjer er tvilsomt, verdt et forsjøk. Har en kompis der polisen driver med samme står utfor leiligheten og greier

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ikke bare tilfeldig forbipasserende som filmer politiet.
Her har TV2 filmet politiet mens de forteller en far att begge barna hans er døde, samtidig har de også
pågrepet han å siktet han for å ha drept de. Som folk sikkert vet endret de den siktelsen dagen etter
å rettet fokus mot mor i stede.

Syns vel det først og fremst er politiet som gjør feil her, når de vet at det er stort presseoppbud
og halve nabolaget står å ser på mens de forteller fyren att barna hans er drept.

Men er det riktig av TV2 å publisere noe såpas privat?
De har jo ikke noen idealistisk motivasjon for å gjøre det. For TV2 handler det bare om klikk.
Vis hele sitatet...
Tv2 hadde samtykke til og legge ut vidioen
Sist endret av Dodecha; 31. mai 2021 kl. 11:27. Grunn: Fikset ødelagt sitatbraketter