View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av kjipt Vis innlegg
Nå har de ved en del anledninger stoppet utenfor leiligheten vår og bare stått der? Senest i stad stod hundepatruljen plutselig bare utenfor? Tidligere har det vært Maja med blålys, som om at de bare skal skremme oss og vise at her er vi? Er dette vanlig? Er jo sinnsykt stress og noia, er det mulighet for å klage på sånn her? Eller har dem grunn til å drive sånn siden de har funnet narkotika her før?
Vis hele sitatet...
Vist du bor på en plass der politiet faktisk ikke har noe bedre å gjøre så er det ganske vanlig. Akuratt sånn der og det som værre er gjorde de med meg og alle kameratene mine i nesten 10år. I vårt tilfelle var det ikke snakk om store mengder av noe osv, det holdt med at du hadde blitt tatt for bruk av hasj 1 gang, no joke!

Dem fant egentlig ganske sjeldent legitime grunner for å holde på sånn dem gjorde. Så da fant dem ofte bare på ting som å stoppe deg på gata, si at du lukta hasj også ta deg med ned på stasjonen på pisse prøve også vist den slo ut så var det full rassia hjemme

Ved flere anledninger så har dem gått tilfeldig inn i gangen på blokka der flere av kameratene mine bodde i forskjellige leiligheter, banke på hos alle som hadde blitt tatt før og sa dem skulle inn pga hasjlukt. Folk slutta jo å røyke inne asap og passet godt på at det aldri var lukt i leilighetene, men det stoppet ikke dem for å bruke det som unnskyldning for å kjøre rassia... En gang var jeg vitne til at dem dro den der på en kamerat som for lengst hadde slutta å ruse seg, når han nekta å lukke opp døra for han viste det ikke var sant at det lukta hasj i gangen, så slo dem inn døra hans på hans regning uten å finne en dritt! Selv urinprøvene dem tok av fyren var helt rene. Alle som da bodde i blokka hadde slutta å røyke

Sånn jeg har forstått det så har dem egentlig aldri hatt lov til å foreta ransakelse på mistanke om rusbruk alene. Det var ihvertfall sånn jeg forsto riksadvokaten i ett avisinnlegg her for litt siden...
Sist endret av Alge; 26. mai 2021 kl. 01:40.