View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bygde snuten er det verste. Jeg har levd med politi trakassering siden jeg var 13 år.
Har blitt siktet for falske anklager som har blitt droppet bare får få påskudd til razzia, ds var jeg under 18.

Opplevd et par nemmesier i politiet, har fått heftig bank med både betong slag og spark. Pepperspray ×3 ( pepperspray godtar jeg. Da hadde dem lov etter regelverket )

Opplevd å kunne bli stoppet 4-5 ganger i uken over mange år. Razzia å går i underbuksa for å sjekke, sto om det i nyhetene. Det har de møkkafolka på Romerike gjort i mim 15 år.

PTSD diagnosen min er store deler på grunn av politiet å frykten når jeg ser dem.

Etter å ha blitt kasta rundt på institusjoner å flytta til ulike byer. Har angsten å PTSD blitt bedre. Jeg har utrolig FPT før , i en drittunge. Men i voksen alder så har jeg endret væremåte. Blir jeg stoppa snakker jeg med til med respekt. Når dem sjekker meg opp er det hælvete vær gang. Fram til dem forstår jeg ikke er den personen som står i loggen dems.

Så JA! Politiet trakasserer og bruker informanter til å sette opp små folk i små bygdene. Noe som er ulovlig. Aldri opplevd det i noen byer. Helt sjukt.
Vi trenger politi i samfunnet vårt. Men fy faen å mye grums det er der. Det er også utrolig mange flinke der.

Takk for meg