View Single Post
Trådstarter
36
Sitat av subscribe Vis innlegg
Bor dere relativt øde? Sånn siden du reagerer på at de står utenfor leiligheten deres uten å komme innom dere. Det virker jo mildt sagt merkelig at politiet skulle hengt utenfor kåken deres kun for å vise tilstedeværelse. Det tviler jeg sterkt på at de ville funnet på å gjøre.

At de har besøkt dere 2 ganger og funnet noe begge gangene virker heller neppe som trakasering. Er dog nysgjerrig på å høre mer om den gangen de kom etter at du ringte ambulanse, for 113 ringer varsler i utgangspunktet ikke politi kun pga rus. Hva var greia der?
Vis hele sitatet...
Nei tenkte jo naturligvis på de gangene dem har stått utenfor her, forstår jo at razzia med beslag ikke blir det.

Bor i en liten by, en liten «blokk» med 8 leiligheter, men ved vår parkering er det bare vår dør, de 7 andre dørene er på andre siden av bygget. Og de har jo bare stått der, om de skulle inn til noen andre leiligheter hadde de jo gått dit og vi hadde sett det. Jeg syns jo også det virker veldig merkelig, og forstår ikke hvorfor dem skulle brukt tid på det, likeså står dem uttafor her nå og da.

Hvorfor de tok med politiet gangen jeg ringte 113 er jeg ikke sikker på. Vi hadde inntatt en del rivotril ++, jeg sa jo dette til Amk mulig dem var usikre på om vi kunne være aggressive av den grunn. Det er ihvertfall det jeg har tenkt.

Sitat av Herr potet Vis innlegg
Dere er kjenninger av politiet, så dette vil mest sannsynlig fortsette i overskuelig fremtid. Begynn å dokumentere hvert eneste besøk, ta bilder/film og loggfør det. Skaff dere en advokat (hvis dere ikke har en fra før) og send han loggen og bildene, så kan han klage på trakassering på deres vegne. Men dette funker dårlig om dere innimellom blir tatt med buksene nede, dere trenger en lengre periode med uanmeldte besøk og visitter som ikke leder til beslag eller nye saker før dere kan klage på trakassering.
Vis hele sitatet...
Takk for godt svar!
Sist endret av kjipt; 25. mai 2021 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.