View Single Post
Sitat av rayek
Heisann Mushy.

Etter å ha lest innleggene fra både deg og reggiez må jeg bare komme med noen kommentarer. Joda det finnes en del skrivefeil og selvmotsigelser hos reggiez. Men du har virkelig ikke fattet poenget slik jeg ser det. Han spurte faktisk bare om hjelp til å forstå hva politiet faktisk har lov til. Det skal sies at de har mange forskjellige metoder de bruker for å pågripe folk. Kan ta ett privat eksempel noe, som skjedde for ett halvt år siden. Jeg ankom flyplassen i min hjemby etter ett lengre opphold i oslo: der ble jeg jeg stoppet av tre sivile politi tjeneste menn på bakgrunn av at de mente jeg så rusa ut. Noe jeg faktisk ikke var. Jeg samtykket i å bli med dem på ett privat rom der de skulle foreta ransakelse. De forventet tydeligvis å gjøre ett stort beslag, noe de ikke gjorde. Jeg forklarte at jeg ikke var rusa og gikk med på pisseprøve og evt utvidet blodprøve. Pisseprøven tok de, og fikk ikke utsalg på noen ting, heller fant de ikke noen ulovlige rusmidler/medisiner på meg. Alikvel måtte jeg sitte i arresten i to dager og de gjorde ett beslag på ca 10 lapper. Når jeg da sku få utlevert beslagsliste ble jeg nektet dette, samt at de mente pengene måtte stamme fra ett påståellig omsalg av forbudte midler. Sedlene besto kun av høye valører dvs. fra 200-1000, samt kanskje ett par hundre lapper. Pengene som jeg hadde tatt ut av egen konto, hvor jeg også hadde kvittering på ble jeg nektet å få tilbake, endog de beviser jeg hadde. Alt dette på grunn av en sak jeg var involvert i for seks år siden, og har siden den gang forholdt meg lovlydig foruten en fest av og til. Har selvfølgelig klaget på dette, og sendt inn brev, klager, krav om å få utlevert beslagsliste til ingen nytte. Så for min del så er politiet noen trangsynte jævler som sannsynligvis har ett stort kontrollbehov eller er blitt mobbet på barneskolen og lar det gå utover andre mennesker. De er noen fitter, har også klaget på arrestasjonen siden jeg testet negativt på alle prøver, men da mente de at jeg hadde jukset på pisseprøven, så etter min erfaring så kan jeg bare si at jeg fordrar ikke snutjævler og fitter som digger snut, for å bruke litt på kanten ord. Skulle du sette spm med min intelligens slik du indirekte gjorde med reggiez så kan jeg til opplysning si at jeg er medlem av Mensa, og driver på med en bachelor hvor jeg har toppkarakter i alle fag. Bruker ikke hasj i det hele tatt, men bruker amfetamin når jeg tar meg en fest av og til.
Vis hele sitatet...
Til dere med høyere inteligens enn alle andre, kan dere forklare meg hvorfor det bare er kriminelle som hater politiet?