View Single Post
Fenger på sikt
Mushy, vær så snill
Han spurte ikke om norsk-karakteren(feil ord-deling)?.
Han spurte ikke om noe jævlig moral-pisspreik.
Han spurte ikke hvor mange lovbrudd han hadde gjort, selv om du suger til å telle!

Er ulovlig å bære dop, men du nevner flere ting som egentlig er færre.
Sitat av Smarten
(Lovbrudd nr. 1). Du kaster fra deg dopet ditt (Lovbrudd nr. 2). Du kommer tilbake/blir tatt, og lyver til politiet (Lovbrudd nr. 3). De ransaker deg, og finner brukerutstyr til narkotika. Dette gjør de også hjemme, og det viser seg at noe av det er ulovlig (Lovbrudd nr. 4). Du blir tatt med på stasjonen for å avgi tisseprøve, hvor det viser seg at du har narkotika i blodet (Lovbrudd nr. 5).
Vis hele sitatet...
Det er ikke ulovlig å bli tatt av purken.(Her må jeg innrømme at jeg stussa litt på dumheten din)
Du kaster fra deg dopet ditt (Lovbrudd nr. 2). Hmm, har man dop, så er det vel ikke ulovlig å kaste det fra seg

Jeg vil si at han har uttøvet max 2 lovbrudd. Løpe fra purken(som jeg skjønner når han har på seg dop)
Og selfølgelig bruk/besittelse av cannabis som er mindre farlig enn sigaretter og alkohol.


Og til slutt vil jeg si til deg, Mushy, hvis du ikke har noe positivt å komme med på dette forumet, så synes jeg du skal drite å dra dit peppern gror. Dette forumet er til for å spørre om ting, og å svare om ting, så hvis du bare sitter hjemme og leser Norske Lover og ikke har bedre ting å gjøre, så greit for meg, men du trenger ikke å la det gå ut over folk som _nyter_ livet sitt. Moralfreaker er vi også ganske lei av på forumet her.
Sist endret av Hater_mordin; 27. mai 2007 kl. 12:53.