View Single Post
Sitat av reggiez
Hva faen er det med trynet ditt A? At du er dum nokk til å henge deg opp i et par skrivefeil er vel ditt eget problem eller ?!! jeg er faktisk en av de beste med karakterer på min linje, så om jeg trekker landet ned eller ikke vet vel faen du ikke noe om ? om du er en pysete liten fitte som følger loven til pukt å prikke, kan du værsegod bare gjøre det...! jeg elsker hasj over alt på gjord å kommer aldri tilå gi meg, og jeg har hørt fitter som deg holde prekener før, så hold kjeften din! om du syns det er greit at politiet går rundt loven for å ta mistenkte gir vel folka faen i ? og jeg hater ikke purken pga. en bestemt hendelse.. jeg har lært meg å kjønne hvordan de arbeider. om du er en jævla snutedigger kan du bare være det, ingen som bryr seg om en fitte som deg uansett ! og har jeg noengang sagt det ikke er min feil eller at jeg ikke klarer å ta straffen ? jeg prøver å få hjelp til å vite hva politiet har lov til å gjøre å ikke, og om du ikke har noe fornuftig å komme med kan du holde den stygge kjeften din igjen..! jeg har ødelagt kvelden din ? om du får angst eller noia pga av jeg har snuten etter meg, burde du vel egentlig gå til en psykolog snarest.... så du er drittlei ? er dritt lei sånne som deg som liksom skal være så tøffe og slenger frekke kommentarer på et jævla internett forum ! DU ER KUL ASS !! snutefitte..
Vis hele sitatet...
Hehehe...
Dette viser vel bare at du ikke skjønner meningen bak innlegget mitt. Det var en del selvmotsigelser der som jeg ikke skal påpeke, i frykt for å bli kalt "fitte" eller "snutefitte" igjen, men prøv å hold deg sakelig i allefall. Ansiktet mitt har det helt bra.