View Single Post
Trådstarter
21
Sitat av Mushy
Greit, ingen liker folk som skal moralisere, men det er allikevel nødvendig å komme med et par punkter til nestemann som kommer med "Snutekukken tok hashjvækta mi!!!"

For det første, du burde bli arrestert bare på skrivefeilene dine. Dropp dopet og kom deg på skole, det er slike som deg som trekker ned dette landet. For det andre, med en gang du løper fra politiet har du begått et lovbrudd. Ikke si først i tråden at du kom tilbake, for å så påpeke at du ble tatt. Det er STOR forskjell. For det tredje, hold kjeft. Politiet bestemmer, og du MÅ gjøre som politiet sier. At du åpner munnen din og begynner å rope om rettigheter, samt være frekk i kjeften når du ikke er blitt spurt, gjør ting bare verre for deg. Dette kan også bli bot av. For det fjerde, politiet vet hva de gjør. Om de går rundt loven for å fange mistenkte gjør meg ikke noe, det er vel fortjent. Om dere skal begå lovbrudd, for å så reagere på at politiet også gjør det, for samfunnets beste, blir så dobbeltmoraliserende som man kan få det. Ja, send gjerne inn en klage, men da får du være så god å sette deg inn i saken. Hvordan kan man hate politiet, når man ikke kjenner til loverket engang? Skjerp deg gutt. Og for det femte, ro ned på språkbruken. Det irriterer meg at noen kan hate noen over noe så dumt. "Jeg bryter loven, blir tatt, og det er ikke min feil!" Du får faen meg ta straffen, om du på død og liv skal dope deg. "Politiet har ikke noe bedre å gjøre enn å ta meg, som ikke skader andre"-holdningen er jeg så dritlei av. De har da en jobb å gjøre de også!

Ok, om du ikke skjønner at dette er grunn nok til ransakelse, så fortjener ikke du skoleplass heller:

Politiet er tydelig klar over deg. De går forbi deg, og du reagerer tydelig i væremåte. Du blir stoppet litt senere, men velger av en eller annen grunn å løpe (Lovbrudd nr. 1). Du kaster fra deg dopet ditt (Lovbrudd nr. 2). Du kommer tilbake/blir tatt, og lyver til politiet (Lovbrudd nr. 3). De ransaker deg, og finner brukerutstyr til narkotika. Dette gjør de også hjemme, og det viser seg at noe av det er ulovlig (Lovbrudd nr. 4). Du blir tatt med på stasjonen for å avgi tisseprøve, hvor det viser seg at du har narkotika i blodet (Lovbrudd nr. 5). Det var tydelig grunn til mistanke, og TYDELIG grunn til ransakelse mener jeg. Om du ikke ser dette er det rart. Faen, nå har du ødelagt kvelden min.
Vis hele sitatet...


Hva faen er det med trynet ditt A? At du er dum nokk til å henge deg opp i et par skrivefeil er vel ditt eget problem eller ?!! jeg er faktisk en av de beste med karakterer på min linje, så om jeg trekker landet ned eller ikke vet vel faen du ikke noe om ? om du er en pysete liten fitte som følger loven til pukt å prikke, kan du værsegod bare gjøre det...! jeg elsker hasj over alt på gjord å kommer aldri tilå gi meg, og jeg har hørt fitter som deg holde prekener før, så hold kjeften din! om du syns det er greit at politiet går rundt loven for å ta mistenkte gir vel folka faen i ? og jeg hater ikke purken pga. en bestemt hendelse.. jeg har lært meg å kjønne hvordan de arbeider. om du er en jævla snutedigger kan du bare være det, ingen som bryr seg om en fitte som deg uansett ! og har jeg noengang sagt det ikke er min feil eller at jeg ikke klarer å ta straffen ? jeg prøver å få hjelp til å vite hva politiet har lov til å gjøre å ikke, og om du ikke har noe fornuftig å komme med kan du holde den stygge kjeften din igjen..! jeg har ødelagt kvelden din ? om du får angst eller noia pga av jeg har snuten etter meg, burde du vel egentlig gå til en psykolog snarest.... så du er drittlei ? er dritt lei sånne som deg som liksom skal være så tøffe og slenger frekke kommentarer på et jævla internett forum ! DU ER KUL ASS !! snutefitte..
Sist endret av reggiez; 27. mai 2007 kl. 04:31.