View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Poker spiller du på PokerStars, og blackjack spiller du ikke på nett.
Vis hele sitatet...
Nå er det smak og behag hvor man velger å spille, men pokerStars er noe jeg holder meg langt vekke fra. Jeg har vunnet mer penger på å spille turneringer på betsafe enn på første nevnte.

Ja, jeg har kanskje blitt mye bedre i poker enn sist gang jeg spilte på pokerstars, men jeg føler algorithmen der er bare noe tull

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Du spiller mot huset i et spill som har absolutt negativ EV for deg. Uansett pokker hva du gjør så er EVen negativ. Ingenting rokker ved det. Og jo mer volum du legger inn, desto mer er du forventet å tape. Eneste reelle muligheten din for å vinne, er å ha begynnerflaks, for deretter å gi deg for alltid. Men jeg regner med at du ikke ønsker å spille blackjack bare for å gi deg snarlig, men heller spille litt over tid. Da er det et tapsprosjekt.

Med mindre du kalkulerer med tap, da. Det er fair det også. De aller fleste hobbyer koster penger. Hvis det er greit for deg å spille blackjack med et mer eller mindre kontrollert tap, så er det en ærlig greie. Da kan du vel egentlig spille nesten hvor som helst. Anbefaler i så fall en av de store, kjente, f.eks. Unibet.
Vis hele sitatet...
Jeg støtter deg i denne! Det er større sjangs for å tjene gode penger dersom man spiller blackjack i real life fremfor på nett.
Sist endret av cplpro; 3. oktober 2017 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.