View Single Post
Sitat av Claryn Vis innlegg
Jepp. Starter med Unitbet. Sidene deres så også mye mindre sketchy ut enn PokerStar sine!
Vis hele sitatet...
Synes du det? Du trenger i alle fall ikke å bekymre deg for PokerStars. De er verdens klart største og mest seriøse pokerrom. De har en ufattelig mengde varierte spill, og nok spillere til å fylle de fleste typer turneringer og cashbord veldig, veldig raskt. Akkurat nå, i skrivende stund, er det 96 000 spillere pålogget. PokerStars har avtaler med en hel haug med kjendiser og superstjerner, og står også bak svært mange av verdens største turneringer, både live og online, inkludert EPT, PCA, LAPT, APPT, WCOOP, SCOOP, etc etc etc. Prisbelønt support.

Uten å drive for mye reklame for PokerStars, så føler jeg det bør komme frem at de er seriøse. 100 prosent. Uten at jeg mener at Unibet er noe mindre seriøse, selvsagt. Jeg mener bare at du ikke bør være redd for å prøve PokerStars i alle fall! Nivået på motspillerne er litt høyere og det er hakket vanskeligere å sette inn penger, men jeg liker loyalty-programmene deres veldig godt, jeg liker klienten/softwaren deres, jeg liker at jeg kan spille hva som helst når som helst, og jeg liker hvor betryggende det er å spille på en så stor og seriøs side, som har fikset alt jeg måtte ha av issues i løpet av ekstremt kort tid.

Men Unibet er også greit! Lavere nivå og lettere innskudd. Lettere å tjene en slant.
Sist endret av Realist1; 9. mai 2015 kl. 01:54.