View Single Post
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
274
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er trist at du tror at dine innlegg her har mer effekt enn å engasjere seg politisk. Ditt verdensbilde er temmelig forvridd, og retorikken du kommer med hører hjemme blandt politiske ekstremister som hyler om revolusjon.
Å kalle meg latterlig for å forselå at du involverer deg i en organisasjon som aktivt jobber med å endre den generelle holdningen mot stoffbruk og lovene faller på sin egen urimelighet.
Jeg klarer nesten ikke å begripe at du mener det du skriver. At du, en anonym ungdom på nett har større sjangs til å få et resultat ved å kalle Staten ulegitim, lover for trusler mot samfunnet og politikk for ubrukelig her på freak enn f.eks Arild knutsen som går ut å holder foredrag, snakker med eksperter og er aktivt med i debatter om problemstillingen.
Vis hele sitatet...
Det er trist at du tror at å engasjere seg politisk har noen som helst positiv effekt på samfunnet overhodet. Angående resten av innlegget ditt, pass på personangrepene. Jeg kalte deg heller aldri latterlig, jeg påpekte at å tro politikk har noen positiv effekt på samfunnet er latterlig. Lurer også på hvordan det å forsøke å skape holdningsendring gjennom fredelig diskusjon på noen måte kan bli klassifisert som å "hyle etter revolusjon".

Dessuten er jeg ikke bare aktiv her på forumet, jeg har snarere vært mindre aktiv her en god stund. Alt jeg poengterer er at endring kommer gjennom fredelig holdningsendring, som følge av sivilisert diskusjon i motsetning til politikk, uavhengig av om det er her, andre steder på nettet, eller i samtaler med andre i dagliglivet.
Sist endret av AXiMe; 14. desember 2013 kl. 12:32.