View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel i og med at politiet saumfarer dette forumet helt sikkert ukentlig, om ikke daglig, så kan jeg garantere deg at ingen av stedene som nevnes her er trygge (lenger). Grattis folkens med å dele ut oppskriften til onkel og be om å bli busta haha
Vis hele sitatet...
Vel... For å si det sånn, kan love deg at det ikke kommer noen tips her som politiet og tollvesenet ikke har hørt om før. Vist politiet har stor mistanke og er fast bestemt for å ta deg så skrur dem fra hverandre hele bilen for å finne det som skulle være. Med litt hjelp fra en firbeint jævel med god luktesans så blir det også veldig mye lettere for dem og du er mest sannsynlig fucka uansett.

Du misforstår hele spørsmålet her. Du snakker om det som om TS spør om hvordan han skal smugle store kvanta over en grense eller noe. Det er svært sjeldent en vanlig ransakelse av en bil ender med at politiet endevender den med en skrutrekker. Har du gjemt greiene dine på en litt smart og utilgjengelig plass så er det i dem fleste situasjoner nok uansett om politiet har hørt om det før.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg VET Politiet leser dette forumet, for jeg ble avslørt under et avhør en gang. Kan jo komme av dårlig valgt brukernavn da, men...
Vis hele sitatet...
Såpass? Lyst å fortelle litt mer om hvordan dette utartet seg? Tenker nok det er flere i denne tråden som også er interesserte i høre litt om det.
Sist endret av Alge; 15. mai 2019 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.