View Single Post
Hei. Takk for svar. Wow du får virkelig mer ut av ketaminen er meg. Forstår godt at du syns det funker.
For meg har det ikke vært på langt nær så heftig, men jeg har bare sniffet. Og det var r og s ketamin blandet, såkalt racemisk ketamin om jeg har forstått det riktig. Du fikk det vel injisert siden du var på klinikk? Tror det er langt mer effektivt. Vet du hvilken type du fikk? r eller s?
Har også sykt høyt toleransenivå på ket av en eller annen grunn. Må sniffe 3-400 mg for å nærme meg k-hole. Da blir det dyrt selv på svartebørsen

Kan komme tilbake til iboga senere. Har skrevet litt om det i en annen tråd her på forumet. Det er mest vanlig å bruke for å kutte avhengighet av drugs, men funket bra for meg mtp depresjon. For å si det litt banalt har sopp og ketamin funket for å hjelpe meg med tankene mine, mens ibogaen hjelper meg med følelsene mine. Fullt mulig jeg er gal, men jeg tror at planter som sopp og iboga gir deg det du er klar for. Nå sist med ibogaen var det mange ting som hadde fallt på plass i livet mitt, og da ble det slik at: "ok, nå kan du begynne å ta tak i følelsene dine." Så lenge en er ydmyk i møtet med plantene får en noe hjelp, det er jeg overbevist om. Erowid har en seksjon om iboga som kan være vært å lese.
Ser ikke på meg selv som kurert på noen måte, men har det bedre nå enn på lang tid. Mulig jeg skal prøve mikrodosring med sopp til høsten, blir inspirert av tråden din
Fortsatt lykke til

Var en ting til jeg skulle skrive. Vil understreke at dette gjelder bare meg, og jeg er langt fra a4. Har tidligere gått på ssri, har selvmedisinert meg med daglig cannabisrøyking osv... Føler problemet med dette (foruten bivirkningene) er det ikke behandler sykdommen, bare hjelper på symptomene. Har full forståelse for de som selvmediserer altså, alt er bedre enn å være deprimert. Men tror ikke det gjør at en blir frisk.
Mulig at vi som lider av kraftig depresjon aldri blir friske og at demping av symptomer er det beste vi kan håpe på.
Selv kommer jeg til å prøve alt for å bli det, eller dø i forsøket.
Bare en tanke.
Sist endret av iamafreak; 25. mai 2020 kl. 23:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.