View Single Post
Jeg føler med deg, og har virkelig ingen interesse av å være krass mot dama di. Uansett, for min del kunne ikke dette vært et tydligere tegn på at dama di er keen på noen andre.

For alt jeg vet har du på et tidligere tidspunkt reagert på en måte som faktisk fikk hun til å endre brukernavnet hans av årsaken hun oppgir, men hvis dama di aldri har hatt noen annen føring- eller intensjon om vennskapelig tone så vil ikke løsningen være å føre deg bak lyset på den måten. At dette er noe hun har gjort for å skåne deg(for noe helt harmløst) kan bare bety noe enda verre. F.eks at du er sykelig sjalu og totalt blottet for selvinnsikt, eller at dama di er en kontrollerende psykopat. En kombinasjon av flere er ikke utenkelig.

Snakk med kjæresten din! Dersom du tar det opp på en ordentlig måte, og vær ærlig med deg selv ang hennes respons. Er den rævva, så er dama di rævva. Easy as that. Dette kan for all del være en flørt som aldri ender opp med noe, men at hu fører deg bak lyset på den måten lover ikke godt for en eventuell fremtid. Kanskje aller mest fordi du setter lista lavt ovenfor dama, hva gjelder selvrespekt og terskel for bedrag. Kunne pjatta masse mer, men utifra at det du skriver ikke utelater masse relevante nyanser så er jeg ikke i tvil om hva jeg selv ville gjort(om jeg selv havnet i en sånn situasjon igjen).