View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjenner meg veldig igjen i det du sier.
Ghb abstinenser er noe av det jæævligste jeg noen gang har vært igjennom.

Har hatt milde til tider men det toppa seg brutalt da jeg holdt på 6mnd ++ vær dag..Det ble mer for å være normal å ikke rusenskyld.

Prikkinga,kaldsvettinga,delerium,halveis psykose,angst for at tilogmed dama har planer om å ta livet av deg når du ligger med blodsprengte sviende øyne å alt annet jævlig unner jeg ikke min værste fiende engang.

Jeg har opplevd kokain,benzo og hero absti men å gå langtids på kork er faenmeg døden!

Det går over men å være så liveredd å konstant ligge å riste å skjelve i hele kroppen med 160 i puls er ikke gøy!
Jeg hadde kurs itilegg når jeg skulle gå av,klarte ikke holde et glass vann engang eller spise så virka som et nervevrak.

Kan skrive en hel historie om denne episoden her som varte såpass lenge men det gikk over.
Som han over her skrev så hjalp det faktisk for meg å klunke nedpå 6 halvlitere eller sprit,virka som det slo inn på samme reseptoret som ghbn,skjelvinga å angsten ga seg å pulsen gikk ned å jeg fikk sovna.

Det gikk noen uker++ med øl og til slutt endelig valium så var tåkesynet å det jævligste over for min del.

Det er ikke sunt i det hele tatt,men det hjalp ihvertfall å det gikk over.
Første og siste gang jeg kjøpte mer enn en halvliter når man tror det går fint med noen korker om dagen over lengre tid.

Sikkert mye surr i innlegget.
Men husk det går over hvis du er sterk.Jeg trappet også ned og gikk ikke direkte cold,men tok gikk ned på korkene hele tiden,vær dag.Til slutt bare en halv,halv til det var helt tomt.Det var kun over 2 uker og burde sikkert blitt gjort lengre.

Bare aldri gå opp til en hel kork eller litt ekstra siden det har fungert fint 2 dager feks å vil unne seg 1 god en..snakker av erfaring med feiling å prøving.