View Single Post
Sitat av Bellatrixx Vis innlegg
Hei det samme skjedde med meg fikk den av en venn først men jeg har tidligere vært avhenging i opiater å benzo i over 13 år som jeg fikk av legen.
Det er veldig vanskelig å slutte på sub, (synes iallefall jeg)
det som skjedde med meg da jeg sluttet på dette så fikk jeg veldig lite energi, (springer ofte på do) for kroppen får jo ikke det den er vant til å få så kroppen vil reagere på dette, selv fikk jeg også mye mageproblemer og veldig vondt i korsryggen (eller som mange sa til meg binyrene).
Jeg tror det er best å trappe ned jeg også for å kutte helt som jeg gjorde var ikke bra!
Pass på å ha idoform å kanskje drikk solbærsaft, spis mye og hold deg opptatt med andre ting som gjør at du ikke tenker på sub.
kanskje du bør kontakte lege å få sovetabletter for det er vanskelig å sove når du prøver å slutte. rein med sterke abstinenser å en god del smerte men om du har en god lege så kanskje få hjelp av ham til å lindre ubehaget?
Om du en dag sprekker så ikke ta det så tungt det er helt normalt å ha tilbakefall det tror jeg alle har hatt en gang men stå på å heng i det lykke til og pm meg om du trenger støtte.
Jeg klarte selv å slutte å holdt meg vel i 1 mnd uten å bruke noe som helst, før jeg da sprakk igjen, men dette var uten hjelp av noe lege eller noe... men kommer til å prøve igjen snart jeg vil jo ikke forsette å bruke dette i evigheter.
Vis hele sitatet...
Helt riktig det med magen, du vil få diaré jevnlig uansett hvor rolig du trapper ned og ja det er et helvete å slutte på mildt sagt, godt råd det med å besøke legen og få litt råd og noe for magen, det finnes også legemidler som blir brukt under avrusning en kan få utskrevet nokså lett, om de hjelper stort kan jeg ikke si mye om, følte det sist gang jeg sluttet, men det var fra en veldig lav dose etter en meget kort sprekk med lave doser.

Lykke til med din rehabilitering også forresten!