View Single Post
eg har brukt subutex i 5-6 år- det siste året har eg brukt nærmere 10 mg subutex, og nå får eg 14 mg av legen, eg må møte opp et sted hver dag for å få dosen. Planen er at eg skal trappes ned og slutte til høsten. Eg har aldri vært avhengi av heroin, eg har bare fått subutex av en kompis og ble fort hekta. Nå får eg ikkje rus lenger, bare abstinenser om eg ikke tar.

Eg er veldig redd for at eg skal slutte for så å gå tilbake til gamle vanner med benzo og subutex...

E det non her som har erfaringer med å slutte og åssen abstinensene er, og hvor lenge abstinensene varer? å slags abstinenser kan man få? Eg skal nok trappe forsikitg ned - ikke noen brå-slutt. Men likevel er eg redd det vil bli en del abstinenser... OM noen har slutta på subutex - åssen er det i ettertid? Er det lett å falle tilbake? Er det i det hele tatt mulig å holde seg unna alt av rusmidler når man har gått på det så lenge? (Eg har hatt fler perioder med mye rus noen år før eg prøvde subutex. Da var det mest amfetamin og hasj. så var eg rusfri noen år. Nå har eg gått på subutex, ca 12 mg i veka noen år, og siste året 14 mg.

hjelp....