View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Yalla Vis innlegg

Jeg synes ikke du trenger å svare for deg på alt dette. Du har bare postet på litt feil forum hvor majoriteten har denne lite modne holdningen til rus og relasjoner.
Vis hele sitatet...
Åh. Ironien står så sterkt. Du får menneskeforakten i meg til å gosse seg!! Og jeg får litt vondt av deg, den der var FLAU. Ikke at det ikke er sannhet i utsagnet ditt, bare at jeg vet ikke helt om du er klar over hvilken side av statistikken du hører hjemme. ) (la det være sagt, selvinnsikt nok til å vite at jeg hører med i den umodne majoritet)
Uttalelsen din om utdanning f.eks. lyser litt av blåøyd, skjermet og kanskje litt begrensa livserfaring.

TS har en helt svarthvitt løsning på alt hvor hun faktisk er lulla inn i en paranoia hvor hun tror at typen kommer til å bli busta.
Hva er oddsa for det om han tar en jay lørdags kveld på stua etter at kidn har lagt seg? Kan det måles i promille? Tror ikke det.

Det hele koker ned til TS behov for å ha et eller annet innbilt moralskt... Tårn å stå på, heller enn det ekte problemet.

Så da, istedet for å tro på et kompromiss, noe som trådens funksjon hadde vært, så prøver bare TS å svartmale sin type og alle som ikke er enige i hennes løsning hvor INGEN BRUK TOLERERT er det eneste svaret.
Hvis man skal være så lite forbanna konstruktiv, hvorfor diskutere temaet? Hvorfor laga ikke TS bare en facebook-status.
All nyansering av løsningen blir jo bare møtt med argumentet om at politiet står i stua med kamera og filmer. Sku tro TS var den som røyka hardest med det nivået av vås og paranoia.
Sist endret av Batabusa; 30. mars 2018 kl. 11:40.