Tråd: Cola
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg skal svare helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor noen har LYST til å prøve kola. Det er mere noe man tilfeldigvis tar spontant når man er full.

Om det er sånn at man bygger seg opp en LYST til å prøve kola bygger man også opp forventninger om rusen og det å være rusa på kola, og da blir du GARANTERT skuffa. Kola varer kort, er du full så blir du mere gira, som oftest mere høylydt sammen med økt selvtillit, og tar du litt for mye eller tar det sammen med sprit blir du bare en irriterende bråkmaker som brøler til alle. Den økte selvtilliten kan også være ekstremt slitsom for omgivelsene.. Du blir liksom ikke rusa på den måten at du kan kjenne en konkret rus og derfor er det mange som sier de ikke engang kjenner at de har tatt noe. Jeg syns kola bare er tull, har hatt det fett mange av gangene men det ødelegger hjernen og dopaminproduksjonen så du føler deg helt jævlig dagene etter og det er sykt fort gjort å bli avhengig og deprimert om man begynner å ta kola hver gang man drikker (det som oftest skjer).