View Single Post
Nei, jeg synes det er helt vanvittig at når vi først klarte å brekke ryggen på tradisjonell religion så blomstra ting som det her opp igjen. Jeg synes det er et trist tegn for menneskeheten at så mange velger å bruke slike ting som en slags sutteklut fordi de ikke føler at livet gir mening uten. so What, jeg klarer faktisk ikke forstå hva som _egentlig_ er så ille med erkjennelsen av at meninga med livet trolig ikke går ut på mer enn å sove, spise og drite, og bygge meningsfulle relasjoner som en ekstra bonus. Jeg er i hvert fall happy med det!

Dodecha har dekka hvorfor Lisa Williams også gjør meg kvalm men jeg kan si et og annet om Lilly bendris. I intervjuet hun gjorde i podcasten Alt du sier er feil, Espen så forklarer hun dyptgående hvordan hun "fikk gaven sin", og det hun beskriver er egentlig mye av det samme vi som har trippa vår fair share kan oppleve, tanker om å ha vært noen andre, en reise gjennom tid og rom, skikkelser som prøver å fortelle en noe osv. det er fullt mulig å trippe uten å innta psykedelika hvis du kan de rette meditasjonsteknikkene eller har høy synestesi osv. Jeg kan dem dog ikke, men det er godt dokumentert av andre, selvom jeg ikke utelukker at mye av det beror på suggesjon.

Derimot er det mange som er utrusta med god intuisjon og sosiale antenner som er mye høyere enn normalt som gjør at de senser ting som ikke andre gjør like lett, og noen folk har forskjellig utstråling. Noen suger ut energien din mens andre gjør deg hoppende glad, men sånt tror jeg i fremtiden kan forklares vitenskapelig, hvis ikke det allerede kan det innenfor psykologien, jeg har ikke noe profesjonsstudiet innenfor det feltet eller har lest meg opp tilstrekkelig for å finne ut om det faktisk stemmer.

*pi er forøvrig helt på bærtur, ikke så tvil om julenissen a, han kom faktisk helt på ordentlig til oss denne julaften, no joke!

Joda, litt joke, men det er faktisk helt sant at ingen i familien visste hva slags kar som leverte ei pakke til oss hver. Jeg er den yngste i familien i en alder av 27, og det er nå det virkelig begynner å bli gøy med nissen vøtt! vi har det i alle fall moro sjæl!