View Single Post
....og hvis man leser litt bredere utover det store nettet om ketamin og behandling av depresjon - så er det mange som sverger til små små doser. Enig i at et totalt K-hole virkelig kan jage vekk angst/depresjon leeenge - men for min del fungerte det best med 20-30mg i nesen.

Såvidt nok til å merke det, men likevel ble dagene etterpå lysere, mindre tynget ned av sine egne issues. Merk at jeg aldeles ikke er noe ekspert på hverken det ene eller det andre - og ihvertfall ikke behandling med ketamin, sier bare det som fungerte for meg.

Og får man tak i et gram med ren ketamin, så har man temmelige mange doseringer i 30mg-området altså =)

Og nei, det å få det ut på resept da må man vel strengt tatt være døende siden det må en anestesilege til for å både lære opp pasienten/skrive ut shitten. (Innbiller meg at Per Fugeli fikk ketamin i smertepumpe på slutten om jeg ikke husker feil)

Legene kan jo skrive ut ganske mye rart på registreringsfritak - men akkurat et a-preparat mot depresjon når det er tusen andre preparater de kan skrive ut - neh.