View Single Post
Odne: Hvor gammel er din du/din bror. Vet ikke hva du har gjort med det,men skjønner ikke at du som bror bare sitter å lar sånt skje. Vet ikek helt hva jeg hadde gjort vis min bror hadde begynt sånn, men, hadde ikke latt det skje for å si d sånn.

DonVito: Har en kompis som var på kjøret, kjenner igjen mye av det du skriver som han har fortalt liksom. Han var sinsyk tynn en periode, spiste jo nesten ikke en dritt og sånt. Mista også kontakten en del med han når dette pågikk. Var ei go stund. Nyttårsforsette hannes var å ikke røre noen form for dop, og det har gått veldig bra. Han fikk seg dame like før nyttår. Trur det også hjalp en del det også. For noen uker siden så var han med noen folk hjem etter en kveld på byen. Var nash de skulle på. Han viste jo godt at det var folk som brukte stoff han ble med. Han fikk tilbud om både exctesy,kokain,amf mm, men takket nei til alt. Han dro derfra med en gang. Noen han stolt fortalte om dagen etter. Har kjent han siden jeg var ca 5 år, så jeg vet når han snakker sant og ikke, og det VET jeg han gjorde da.

Poenget var vell, at, det årdner seg for de som vill, og som virkelig går inn for det. Fadern fortalt for et par dager siden, og en fyr han kjente, eller om det var en tidligere kollega elns, samma det egentlig. Han var noe helt jævlig ute på kjøret. Var alkoholiker han da. Men, kan jo ødelegge som faen det også. Men, plutselig en dag, gikk det opp for han at han ikke orket dette livet lenger, som alkis, så han slutta å drikke, på dagen. Og han har heller ikke følt seg fristet til det til ettertid fikk jeg fortalt. Alt årdna seg for han også.
Så, hang in there Don Vito.

Mulig det vart litt rotete men, går vel greit...