View Single Post
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
275
Sitat av Srocks Vis innlegg
Speed skal brukes riktig. Bruker man det feil, blir det problemer.
Vis hele sitatet...
Jøss! Hvem skulle trodd det

Neida! Speed kan være spesielt skummelt fordi det er så lett å forsvare bruken, så lenge man bruker det til å gjøre noe fornuftig. Spesielt for studenter eller ansatte i bedrifter med mye tidspress, kan fort speed bli en løsning man er nødt til å ty til oftere enn man vil fordi man ellers ikke ville klare å komme i mål (i noen tilfeller er det faktisk sannheten).

Jeg har alltid hatt et avslappet forhold til speed, og kun tatt det på nachspiel og fester, men begynte etterhvert med attentin for å jobbe mer effektiv med masteroppgaven, men ettersom toleransen økte, ble det gode gamle makkan som ble redningen etterhvert som fristen begynte å nærme seg.

Den siste måneden, gikk det rundt 2+ gram om "dagen" (30-40 timers økter), men for en som sliter med angst i utgangspunktet, var jeg vel nedom brugata annenhver dag for å kjøpe rivo, og tok ikke lange tiden før jeg trengte 5-6 av dem daglig bare for å holde nervene i sjakk. Med så mye rivo i ssytemet er jo ikke akkurat dømmekraften på topp, og jeg ble den klassiske stukeren. Satt hele tiden å fikla med ting, og var innom clas ohlson sikkert annerhver dag. Tipper en del har kjenner seg igjen. Kompisen som jeg pleide å kjøpe av sa jeg bare så sjukere og sjukere ut for hver gang jeg kom innom, og husker flere kvelder der jeg ikke klarte å gjøre annet enn å sitte å grine. Er overrasket over at det ikke gikk verre, men historien er ikke helt ferdig

Er så lett å falle i den fella at så lenge det er for en god sak så er det greit, men da måneden var ferdig kræslanda jeg som jeg aldri har gjort før, og klarte ikke forlate hybelen på flere dager. Jeg begynte å komme i gang med trening osv, men merker fortsatt at jeg har fortsatt er veldig deprimert, mangler energi/motivasjon til å få gjort noe produktivt ut av dagen, samt manglende interesse for å være sosial. Og når det gjelder å gjøre noe produkt arbeid uten hjelpemidler har jeg fortsatt ingen sjans. Ting begynner sakte å se bedre ut, men for alle dere som vil prøve amf i sammenheng med jobb/skole etc. er det viktig å passe på at det ikke blir en vane