View Single Post
Hasjbaronen: tortur altså. Det har vi snakket om i tråden før
- Hvor jævlig må det de har gjort være? En hel masse folk synes at hasj er helt jævlig
- Hvorfor skutt med hollowpoint i magen? Det høres ikke veldig kontrollert ut. Skal mengden smerte bero på flaks?
- Hva med organene som kunne blitt donert?
- Hvem skal måtte skyte ham? Du kan si at det vil finnes mange frivillige, men én person vil måtte gjøre det, og da må du ta vare på hen i ettertid
Vis hele sitatet...
Hvordan er hasj helt jævlig? Hvordan kan det sammenlignes med mennesker som begår massemord. Mennesker som Breivik fortjener ikke en human og "kontrollert" død etter min mening. Så jeg tenkte da at en hollowpoint kule ville ha gjort jævlig vondt. Så kan han sitte der og tenke på de som tryglet han om å ikke skyte dem på utøya og sette seg inn i hvordan noen av de hadde det før han forsvinner. Masse organer som fortsatt er inntakt feks nyre og hjerte. Hadde de spurt om frivilige til å trekke av avtrekkeren hadde jeg ikke hatt noe problem med å stille opp. Tror ikke jeg hadde vært noe mer skadet etterpå mentalt. Ikke mer en det jeg er fra før av hvertfall!
Sist endret av Jonta; 13. april 2020 kl. 13:04. Grunn: Fikset quote-tag