View Single Post
Sitat av Ingulf Vis innlegg
Nei det føles jo ut som det er umulig
Vis hele sitatet...
Ja, det gjør det. Jeg har vært 8 mnd i behandling. 5 mnd. Rusfri. Det eneste jeg tenker på omtrent er når jeg har ferie fra behandlingen om en måned for å ta meg en til to kvelder på rad hvor jeg skal ta speed, så dolcontin og avslutte med weed. Altså. Det er jo helt dust. Burde jeg ikke ha kommet lenger etter så lang tid? Vil det noen gang slutte? Kanskje hvis jeg finner et godt liv, men jeg vet ikke hvordan. I dag har jeg sett på TV, løpt en tur og satt meg inn i dette med bitcoins, dark web og kryptering av meldinger. Skjønner ikke godt nok enda, men det er altså noe jeg gjør for å slippe å ta kontakt med miljøet når jeg skal ha litt. Jeg får en litt vond smak av det. På den ene siden er jeg bestemt på å ruse meg et par ganger i året. På den andre siden er jeg redd det er veien ut på kjøret igjen. Likevel klarer jeg ikke å stå i mot. For hverdagen er meningsløs og det bruser i kroppen bare av å tenke på en god smell speed og molly.

Skal, skal ikke...Jeg ønsker ikke gå i rusbehandling flere ganger i alle fall. Det er jo en bra ting at jeg har mine tvil om planene mine. Kanskje klarer jeg å tenke meg selv til fornuft.