View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har jeg jo da tatt hver dag siden mandag (man-tors). Litt søvn, men ikke mye. Røyket flere joints uten å merke noe i det hele tatt. Drukket alkohol i tillegg. Hver dag så har vi dratt ut på byen/vors pga fadderuke, så jeg har jo snorta det 30 min før jeg har dratt kanskje (17-18tiden), igår var unntak, da gjorde jeg det på natta når jeg kom hjem igjen i tillegg, rundt 00.00). Har en ganske høy hvilepuls nå, 102. Jeg kjenner at det dunker i brystet. Det er også vanskelig å skille mellom lyder jeg hører, fordi jeg vet ikke om jeg hører det wller ikke. Jeg svetter og fryser hele tiden annenhver gang. Øynene mine blir liksom «poppa» utover, selve øyet ser liksom større ut på en eller annen måte. Hvis jeg sitter på senga, kan jeg plutselig forestille meg at jeg er et annet sted, som om jeg bare har glemt hvor jeg var. Ting kan se ut som de rører på seg hvis jeg ser i øyekroken. Jævlig deppa, og ikke gøy å være alene. Er utrolig tiltaksløs (kan ta 40 minutter å gå på do selvom jeg bare pisser). Jeg har det så jævlig akkurat nå, og litt stressa mtp pulsen min. Jeg har sykt noia for ting, skvetter lett. Nå tror jeg også jeg fakrisk hører lyder som ikke er der, og så kan for eksempel lyden av en bil høres ut som en person som synger. Lydene blir egentlig bare veldig forsterka.

Jeg har jævlig vondt i kjeven. Har prøvd å spise litt, men jeg får det ikke ned, har drukket en del drikke. Tatt dusj. Prøvd å gå liten tur. Jeg vet at dette går over, og at det er jævlig comedown på speed. Men hva er det som har skjedd meg liksom? Har aldri hørt at noen har hatt en sånn comedown, ikke så ille og absurd. Plutselig bare skjønner jeg ikke hvorfor jeg er her jeg er nå også, det gir bare ikke mening, litt sånn derealiseringsaktig. Tror alltid jeg hører folk rundt meg og at det ligger en i senga ved siden av (noe det ikke gjør) fordi jeg hører pusting, og kjennes ut som noen flytter på seg i sengen.
Sist jeg snorta var for 10 timer siden, altså klokka 00.00. Har jo ikke sovet noe siden det, spist et par knekkebrød og en del drikke.

Flere opplevd lignende? Hvor lenge varer dette helvete? Jeg må dra bort om 6 timer igjen, og jeg er så utrolig redd for det. Kan ikke dra spnn som jeg er nå liksom. Og når får jeg sove?