View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
DonVito: Leste posten din og skjønner hva du mener.
Jeg vil imidlertid komme med en "motvekt". Selv om det jeg nå skal si kan virke som om at jeg promoterer speed så er ikke det min intensjon.
Well, well...here it goes.

Jeg prøvde amfetamin for første gang i 2007 (tror jeg). Ble litt hyper kan man si. Dritkåt også, det var det beste.
Men nettopp derfor innså jeg raskt at for å kunne nyte dette fullt ut så kunne jeg ikke ta det ofte.
Samme med alkohol; jeg klarer ikke å kose meg med det om jeg ikke vet helt sikkert at jeg har full kontroll og at det blir kun i helgene.

Så...for å gjøre en lang historie kort; siden 2007 har jeg latt det gått lenge mellom hver gang. På det meste brukte jeg amf annenhver helg á max 3 dager. Men oftest ble det kun én gang i måneden. Og gikk jeg tom merket jeg på meg selv at det var null stress.
Har brukt tilnærmet samme mengde per helg i de siste 8-9 årene.

Konklusjonen min er følgende; det er noe som heter bruk, og det er noe som heter misbruk. Ved sistnevnte mister man kontrollen og øker dosen for å forlenge/ få samme virkning. Det har jeg voktet meg vel for. Hver gang jeg får tak i 5 så deler jeg det opp i 5 deler á 1g. Merker jeg at jeg forbruket øker tar jeg en pause. Har aldri brukt mer enn 1 g på en helg.

Ville bare dele min story. Om du ikke har testet det så ikke prøv.
Blir du hekta er løpet kjørt.