View Single Post
Beklager litt sent svar. Jeg får nå 1,5 mg i døgnet. Ikke mer. Det gjør ikke at jeg føler meg bra i det hele tatt. Det kan brått være timer hvor jeg er bedre. Jeg er plutselig roligere. Jeg tåler derimot null form for stress, uro eller noe annet som påvirker hodet mitt.
Jeg må være forsiktig med hva jeg ser på TV, og hva jeg hører av musikk. Ser fortsatt ikke klart. Alt er så tåkete. Det ligget vel for mye i hodet da, så det påvirker synet mitt.
Jeg skal gå på 1,5 mg i 2 uker, også er det 3 uker med ditt og 3 uker med datt. Osv i noen måneder. Det er ikke så rart at 1,5 ikke fungerer når jeg tok mye mer før. Jeg ble ikke så dårlig når jeg slutta sist som første gangen. Selv om hverken Stesolid eller Sobril hjalp, ble jeg ikke så sjuk som i desember, januar osv..
Jeg håper jeg skal slippe det den gangen her også, eller at jeg i det minste er på et sykehus når det skjer. Jeg har ikke lyst til å ta dem en gang, men jeg må vel det. Jeg skal få en innleggelse om ikke altfot lenge håper jeg, og vil tro det rydder opp endel for meg.
Jeg er ikke noe flink til å forstå det GABA greine og sånn jeg. Lært mye, men akkurat der detter jeg ut..
Sist endret av Elixyr1980; 24. juni 2017 kl. 13:27.