View Single Post
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Du får bare stå på rundt en lengre innleggelse så du har mulighet for mer tett behandling over tid.

Er vel det som de har forsøkt behandle med medisiner som sikkert kommer snikende i tillegg til "abstinensene" du har nå med mindre medisiner?
Vis hele sitatet...
Ja det er psyken i tillegg til abstinensene. Det å ta Stesoliden er bare tull. Jeg blir jo syk av dem. Tar jeg 5 mg, så kanskje musklene fungerer litt bedre, men ikke mer enn det. Jeg skal jo ta 30 mg i døgnet, men vil jo ikke det når jeg blir syk. De blir bare liggende her. Møte med smp og legen i morgen tidlig. Da skal jeg slå i bordet om nødvendig. Pasientombudet og mange er blandet inn nå, så de får se til helsike å gjøre noe.

Ja nå skal jeg over på Rivotrilen igjen. Trappe ned ordentlig, å få en innleggelse etterhvert. Eneste måten å gjøre det på når andre medisiner ikke hjelper meg. Legen lova meg flere ganger å virkelig ta tak i det.
Ikke på 30 år hadde han hørt om noen som reagerte sånn på Stesolid da eller. Jeg er unntaket der og da. Typisk
Sist endret av Elixyr1980; 20. juni 2017 kl. 09:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.